Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Ciri-ciri Blog Tak Attractive

السلام عليكم
Ok . Bukan nak cakap blog aku ni attractive . Cuma nak berkongsi serba-sedikit pandangan aku kepada newbie yang baru ada blog bunga3 Saja aku nak share dekat diorang supaya diorang amik pengajaran sedikit dan ambil iktibar pasal benda aku nak share ni Question So , untuk entry kali ni aku nak kongsi tentang ciri-ciri blog yang kurang digemari oleh pembaca blog ^^

 
Music Player
Aku pantang sungguh bila blog orang yang masa aku bukak , terus dia letak lagu rancak² tak pun dia letak lagu scremo kat blog dia . Lepas tuh , pakai music player pulak autoplay dan music player yang tak boleh nak pause lagu dia . Mmg aku terus je pangkah blog dia . HAHA . Contoh music player yang aku tak berkenan :
 Tulisan CAPS LOCK

Haha . Ini lawak sikit bagi aku . Dekat sekolah dah belajar huruf kecik & huruf besar . Tp still lagi tak dengar cakap ckgu . Aku tak kisah lah kalau dia nak buat tulisan CAPS LOCK . Tp jgn lah dari awal entry smpai akhir asyik CAPS LOCK je . Contoh :
"HARI NI AKU MERENTAS DESA . LEPAS TU NAMPAK GAJAH MENARI DEPAN SEKOLAH . AKU PON BERHENTI UNTUK MELIHAT GAJAH TERSEBUT . AKU SANGAT TERPEGUN TENGOK GAJAH TU MENARI BALLET ."
tiga Tulisan Gedik

Tulisan gedik ? haha . Yang ni lagi aku tak berkenan . Tulisan yang kejap besar , kejap kecik . Naik juling mata aku ni nak baca . terus hilang mood nak baca blog dia . Tak penat ke dia buat tulisan mcm tuh ? pelik-pelik (T_T) . Contoh :

"HaRi InI AkU MeRenTaS DeSa . LePaS tU , NaMpAk GaJaH MeNaRi DePan SeKoLaH . AkU PoN BeRhEnTi UntUk MeLiHaT GaJah TeRsEbUt . AkU SanGaT TeRpeGuN TenGoK GaJah Tu MeNaRi BallEt ."
four Halau Visitor
Bagi aku ni tak patutlah seorang blogger buat . Sbb pembaca² nak datang kunjung ke blog kita , tp kita halau pulak dia kan . Ni kan public punya blog , so tak perlulah nak halau² and maki² visitor kan ? Contoh :
"Ini blog aku . Suka hati aku lah nak tulis apa ! HATE ? Click Here !"
 Banyak Widget
Blog aku ni banyak gak widget eh ? Haha . tapi semua penting kott . Di nasihatkan , kalau rasa² ada widget yang tak penting tuh , korang remove lah awal² . Jangan smpai penuh widget bunga² kiri kanan blog . Pening je . Serabut . Biar blog simple dan kemas . Senang blogger lain nak baca blog kita (:
Harap maaf kalau ada terasa . Just nak share pandangan saya (:

Credit to : Syamira 
written by me Saturday, February 12, 2011 7:34 AM