Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
bukan sengaja tapi terpaksaa !

Salam para bloggers semuaaaa !
Hari ni nak cakap sikitt ! pasal ct Dengan best friendd ctt gadoo . see the title"Bukaan sengaja tapi terpaksa !" see ?:face70: Nak tau pasal apaaaaaaaa ? tekan read moree ea !


time BI si gedik Salwaaaa ni suruh Nadira duduk dgn dia then Ct pun cakap la 'Ishh ! cepat la gedik sangat aih !' maybe dia terkecil hatii la kott ! hurmm . Anyway tadi dalam kereta banyak idea tpi dh lupaaaaaa laaaaa ! :130: aduhhh ! asal la mulut aku ni kurang ajar sangat ? and yeah Nadiraa aku mintaaaaa maaf sangat ! Hang faham faham je lakan ? Akukkan tengah datangg tuu . macam macam ragam aku buat ! you should understand me ok ? AKu nak mintaa maaf sebab buat hang kecil hatii . and ct nak tanya korang kalau kita mintaa maaf kat orang dia tak maafkan , dia dosaaaaa tak ? Ct tanya ni bukan apalakan , sebab Si Salwaaaa tu cakap kalau org tu tak maafkan suka hati diaaaaaa laaa . kita kena paksa org tu untuk maafkan kitaa . betolkah ituu ? :face55: yeah , pasal berjanjian tu maaf juga aku buat luar dari perjanjiaan kitaaaa ! and tolong laaa Nadira baca post ni ! aku harap hang fahaam tau !
and do not misunderstand again ok? I really hope you understand it ?:face60: sebelum hang surh aku delete post ni hang kena baca dan maafkan aku duluu . dan baca ini yee "ini blog aku ! hak aku ! untuk buat apa saja di blog ini !" understand ? :face71: maaf ayat tu pedas tapi terpaksaa ! tgk la title post ni "bukan sengaja tapi terpaksa !" terpaksaaaaaa okk !:face11:
written by me Wednesday, February 9, 2011 10:14 PM