Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Ish benci nya dgn Aina dan Salwa tu !

Diaorg tu dgn aku sbb aku rapat sgt dgn Syazana lps tu kwn aku yg satu ni bagitau aku kata dyorg bencikan aku hanya sbb Syazana kesian Syazana huh sabar la Syazana dyorg tu klu nk apa2 mesti kena ikut klu tk ikut dy merajuk sebenarnya aku tk kesah dyorg tu merajuk ke tk merajuk ke aku tk kesah tp Syazana ni selalu pujuk dyorg diani baik sgt sampai senang diperbodoh kan dgn dua setan tu tp tk pe ct nanti Aina gedikss tu nk pindah sekolah so sabar je klu Salwa lak nk wat pe ? Aku akan balas dendam apa yg dy dh buat tgk la satu saat nanti kau akan jd hamba aku fhm ! Dan aku boleh duduk sebelah Syazana dan boleh sembang setiap hari ! Tp aku tanya Salwa aku nk sembang jap je leh tk? Salwa jwp boleh tp jap je tk boleh ckp pasal CK atau pun Randy sbb dia dh tk larat nk dgr kami ckp pasal tu . Dlm hati aku berckp amboi sedap mulut kau nk suruh buat tu buat ni ! Tp aku leh ke caye Syazana yg kami akan kwn utuk selama-lama nya ?
I hate Aina and Salwa 4 eva !
written by me Saturday, October 16, 2010 6:06 AM