Bullet, Theme by gyapo.

You can edit/alterate it but
don't remove my credits.Thanks.
Happy new year ^^


Asslamualaikum & Salam Sejahtera. Hellooooooooooooooo semuaaaaaaaa!! ;D Hehehe. Sooooooo, skrg dah pukul 2 pagi. Yay skrg dh 1 January 2012! Hehe. Eisya nak ucapkan happy new year kepada sapa yang baca blog eisya ni. And and thanks kepada followers eisya sbb selalu support eisya. Hihi. So, apa azam korang utk 2012 ni? Azam eisya nak berusaha, nak dapat A utk subjek penting, dapat anugerah cemerlang time akhir tahun, jadi pengawas yg berdisplin. hehehe. Well, eisya kena berusaha jangan nak doa dekat Tuhan je nak dapat A semua tu, kita kena berusaha utk dpt apa yg kita nak. Hahha K merepek dah.

Eh eh korang dah tgk teaser Crazy - teen top tu? Omg omg omg, dlm mv tu ada suara chunji!! Suara chunji time high note tu. Omg suara dia *~* yg oh my girl bla3 tu suara changjo kot x.x Aku tak tengok pun video tu aku dgr je. Aku bukak teaser tu dekat youtube then smbung reblogging, tweeting, facebooking. lewls. Hehehehe. So how's new skin eisya? Okay tak? Hehe still warna grey. Oh well, i'm in love with grey ;_; Tumblr eisya pun warna grey ^^ Hikhik :p Nak cakap apa lagi eh?

Hoyeaaaaaaaaaaaaaah, hari selasa ni eisya sekolah omg omg nervousnye. Nervous tapi excited nak jumpa classmate. Omg i mishh them a lot you know D; Aku rindu alif kacau aku == Tapi tapi ismail, ikmal, aiman, fattah, ainol dgn misha dah pindah kelas. Diorg turun kelas. Aaaaaaa Ismail microphone kelas aku T_T Aiman si pelawak. Ikmal err err aku tak kesah pun actually if dia turun kelas or what aku memang benci dia. So watlek watpeace. Fattah aku pun tak kesah kalau dia turun kelas sbb aku oun benci dia jugak bila org usik dia mesti marah. Ek eleh mamat ni org usik jepun -.- Grr dasar patah :p

Oh anyway, korang tgk tak sbs gayo daejun, mbs gayo daejun, music bank, inkigayo dgn music core? Omg serios aku cakap ni semua buat christmas special. Yang penting ada, Teen Top! Hihi. Dekat music core ada TeenFinite special stage diorg nyanyi lagu White Christmas - Suju dgn lagu apa lagi entah ._. Teen top ade buat fanmeeting dekat Japan. Tadi baru je tgk fancam chunji nyanyi lagu Yuki No Hana. Omg suara dia *~* Best gilaaaaaaaa *~~~~~~* And and ada terjumpa fancam Ljoe speaks japan. Sorry to say to Ljoe's wife. LJOE HAWT GILA SIOT WEH!!!!! Tergugat iman *~* K lek sya, ingat chunji~

So thats all! Heheh Happy New Year again! Woah cepat gila masa berlalu. Aku ingat lagi semalam ckg baru je umumkan nak cuti sekolah, tup tup sekolah dah nak bukak. Omg nervousnye. Hope too see you again, 2011. Eh eh it will no more 2011 lah! Apa aku ni -___- Mengarut je keje -.- Hhaha papaii. Pyong~
written by me Tuesday, December 27, 2011 8:39 AM